Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tradera

Kategori: Just another ordinary day

Jag vann, eller vad man ska säga, en auktion på tradera förra veckan.
Buda på 100st omålade lösnagar, och jag fick dom :)
Så dom kom hem här i veckan.
Och nu är jag sugen på att måla en uppsättning.
Men jag vet inte hur :s

Hittar ju massa as snygga designer när jag söker på google,
men så snygga skulle jag aldrig kunna göra dom.
Hittade en blogg när jag google runt och hon gav tips på massa sidan och andra bloggar med nageldesign.
Så funderar på att beställa, iaf några fler konad plattor och lack i fler färger.
Men jag vill ju börja måla NU !

Ingen som vill åka med mig till mejk i morgon ? (a) haha !
Ajja, får se om jag kanske kommer på nått med det jag redan har.
Nu blir det sängen iaf, efter jag borstat tänder och rökt.

JA, jag borstar tänderna först ! :p Tycker det är godast så :)

Natti !

So long / M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: