Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Då va det bara en dag kvar av denna jobb vecka, skööönt :D
I morgon efter jobbet blir det direkt att springa till polar resor och köpa tågbiljett.
Ska äntligen få åka till Hallsta igen :)
Men blir lite tajt om tid för jag ska åka hemifrån vid halv 6, och jag vill gärna hem och äta innan jag åker.
Så blir att packa färdigt allt idag så det bara är att packa ner det sista i morgon som smink, p-piller och sånt innan jag drar.

Tycker den här veckan har gått så jävla segt, även fast jag va ledig i måndag.
Konstigt det där !

Nej nu ska jag packa sen är det lägg dax.
Ska försöka lära mig att sova tidigare, somna iaf 30 minuter tidigare igår än vad jag brukar ;p
Natti natt !

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: