Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, varit hemma från jobbet idag.
Vakna först vid halv 7 i morse i panik för jag trodde jag hade försovit mig.
Sen somna jag om igen eftersom jag inte skulle upp än på ett tag.

Och nästa gång jag vakna så va jag kallsvettig och hade världens huvudvärk :|
Så somna till några gånger i väntan på att klockan skulle bli 8, eftersom ingen svarar i telefon förens dess på hotelelt på helger.
Men sen ringde jag iaf och sa att jag skulle vara hemma.
Somna om och sov väldigt länge, hade fortfarande huvudvärk när jag vakna men inge kallsvettig längre :s
Konstigt det där !

Har inte gjort ett skit idag iag, har inte orkat.
I morgon är jag ledig då blir det att klippa sig och fika med Kutti :love:

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: