Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Eller är det onsdag idag ? Är helt dagvild :s
Veckan har gått så segt tycker jag, så ska jag jobba helt och det känns som evigheter kvar tills jag får sova lite längre på morgonen.

Idag efter jobbet mötte jag upp jenny vid frosht, där även walter och lollo va så blev en fika med dom.
Fick skjuts hem av Jenny, tackar tackar :)
Och nä jag kom hem så såg jag att min almanacka från personligalmanacka hade kommit :D
Kunde ta upp till två veckor stod det men det tog bara en vecka :)
Så satt och blädra lite i den och vecko revyn som hade kommit.

Sen kände jag att jag va lite hungrig så då ställde ja mig och gjorde en ost och skinkpaj :)
Va evighetersen jag åt det känns det som :p
Inte som när jag och anki åt det typ minst 1 gång i veckan ;D

Haha, har nyss tagit ut pajen så väntar på att den ska svalna.

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: