Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag ?

Kategori: Just another ordinary day

Fan, det känns absolut inte som lördag idag.
Kanske för att jag jobbet.
Så himla segt att jobba helg när man vet att alla andra är lediga !
Men så är det i arbetslivet.

Är en ny arbets dag i morgon med, men sen är det ledig måndag :)
Då blir det att klippa och färga sig :D
Sen är det bara tis, ons, tors och fredag kvar tills jag ÄNTLIGEN får åka till Hallsta igen :)
Dom som bor där tycker inte om det (vad det verkar som), men jag skulle nog trivas rätt bra där tror jag :p

Så är det ju alla :love:'s dag nästa måndag, så hoppas på att älskling är ledig nästa helt så vi kan fira det då :)
Annars blir det väl att fira det på kvällningen när han kommit hem från jobbet :)
Tänk, för 2 år sedan hata jag och Anki alla :love:'s dag så vi gick ut för att trejka ;p
Haha, lite skillnad nu :)

Nu ska jag käka upp mina chips och kolla tv'n !

So long
/ M

Kommentarer

  • Angelica säger:

    haha tur att båda har hittat någon iaf ;D

    2011-02-05 | 21:19:48
    Bloggadress: http://badname.blogg.se/

Kommentera inlägget här: