Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lördag

Kategori: Just another ordinary day

Ja utgång blev det igår iaf !
Va först hemma hos Carro.
Jag, Carro, Emma och Diana.
Spela lite wii, som jag och emma ägde på ;) satt och prata lite strunt innan vi gick.
Va rätt så lite folk när vi kom, men sen börja det droppa in fler och fler.
Va lite segt till och börja med, men sen kom vi gång :)
Frös så jävla mycket om fötterna när vi gick ut från bistro så jag hade ont i dom !

Kom hem i lagom tid, somna ganska fort med.
Även fast det snurra när jag blunda :p
Hade världens skallbank när jag vakna.
Men efter en treo och några pannkakor börjar det gå över :)

Ska ta och hoppa in i duschen sen åka till Örebro och möta älskling som kommer med tåget.
Då blir det att gå på stan en sväng och kolla lite.
Efter det blir det nog bara hem och dega.

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: