Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, det va roligt.
Hade skrivit ett inlägg sen går strömmen så hela huset blev bäcksvart och inlägget försvann :(
Men men..

Har iaf varit i stan idag och fika med Carro, Malin, Emma och Jessica.
Kolla när Carro klippte sig och så boka även jag klipp och färg tid.
Fick redan på måndag :)

Va in på Lizas och köpte lite nagelstickers och nagellack och nagelbandsolja.
Träffa min Emma (min emma denna gång ;p) och åkte med henne farbror (hennes pappa, jag och Emma är ju kusiner) till Suit, så hoppa in på mejk och köpte ett vitt nagellack där.

Köpte chips och cola med, så det här är mitt fredags nöje:

Haha !
Men jobbar man helg så gör man !

Så himla tråkigt att Matte och så jobba i helgen.
Saknar han så himla mycket ;(
Tur att vi varit tillsammans så pass länge att vi klarar av att inte ses vissa helger.
Men det är jobbigt ändå :(

Men förhoppningsvis bor vi nog ihop inom en snar framtid :) :love:

Har nyss varit över till Anki och tog en eller flera cigg.
Men nu ska jag måla naglar och äta chips :)

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: