Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Usch, jag hatar fredagar varannan vecka !
För då vet jag att det är dax för jobb helgjobb.
Och denna gång i seven days !
Men men..

Emma kom hit igår när hon slutat skolan.
Gjorde typ ingenting, låg och prata, kolla tv, kolla efter roliga appar till våra telefoner (nördar, haha).
Åt lite mat, drack massa kaffe och rökte.
Lockade hennes hår.
Nu har hon åkt hem, för typ 1½ timme sen :p
Innan det så locka hon mitt hår och vi åt frukost.

Nu vet jag inte vad jag ska göra.
Börjar känna mig lite hungrig, trodde jag va knäpp för tyckte inte det va längsen vi åt frukost.
Men det gjorde vi ju typ vid halv 12, 12.
inte så konstigt att jag börja känna mig lite hungrig.

So long / M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: