Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Duscha !

Kategori: Just another ordinary day

Ska bli så himla skönt att slippa vakna av den jävla väckarklockan i morgon :p
Ska nog inte sova för länge så jag sover bort halva dagen.

Hade tänkt åka in till stan och boka klipp och färg tid,
Så ska träffa Carro en sväng och fika innan hon ska klippa sig :)

När jag kom hem från jobbet så blev det att äta lite,
sen strax efter det så gick jag över till Anki, som blivit min granne igen för 2 veckor ;p
Drack lite kaffe och prata strunt :)

Nu hade jag tänkt duscha sen buffra naglarna.
Dom börjar bli jävligt slitna nu, speciellt nagelbanden.
Ska nog ta och köpa mig en nagelbandsolja :)

Kanske ska börja måla naglarna ikväll, om jag hittar nån snygg design.
Idé rik som jag är hittar jag ju på nånting själv !

Nej nu väntar duschen :)

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: