Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Bilder

Kategori: Bilder

När jag ändå har minneskortet i från telefon tänkte jag att jag kan lägga upp lite bilder :)


Polly är väldigt kelsjuk nu för tiden, är nog lite avis på Thea :)
Så hon vill gärna ligga i knä och gosa, och det är klart hon får de :)


Beställde en almanacka från personligalmanacka,
och där kan man skriva in födelsedagar så det står när man får dom och slipper skriva in själv.
Så va bara tvungen att skriva in min och Mattes års dag, hihi :) :love:


Sötaste Thea sitter i bilstolen och kolla upp på mormor som pratar med henne :)


Ladda hem en "app" till telefon där man kan ha olika "motiv" eller vad man kallar det på telefon.
Så kort kort på Alice med motivet "sketch", hon ser nästan lite läskig ut :p

Nej nu ska jag äta chips :)

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: