Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Bakning

Kategori: Just another ordinary day

Har lite smått tråkigt, men känner mig inte helt hundra.
Känner mig febrig i kroppen, men jag tog nyss tempen och då hade jag 35,7 så inge feber här inte ;p
Tror inte det är så bra att göra nånting för avancerat så jag tröttar ut kroppen.
Då blir jag väl dyngsjuk säkert !

Så det blir att baka en sockerkaka med äpplen i :)
Om det finns kanel vill säga.
Men det gör de säkert inte, så då blir det nog en tigerkaka.
Om det finns kakao vill säga.
Men det finns det säkert inte heller :p
Ajja, en sockerkaka blir det iaf,
sen får vi se om det blir en vanlig eller en ovanlig ;p

Mamma har så himla gott recept på sockerkaka, vi kallar det Eivor's sockerkaka.
Tror hon mamma fick receptet av hette/heter Eivor :p
Kan lägga upp det sen :)

So long
/ M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: