Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Alla hjärtans dag

Kategori: Just another ordinary day

För ett år sedan så åkte jag och Matte hem till Jenny för att vara hund, katt och lägenhetsvakt.
På kvällen gjorde jag och Matte kycklingtortilias och bara hade det mysigt :)
Det va ju ändå alla hjärtans dag :)
Idag, ett helt år senare är vi 10 mil ifrån varandra :(
Men men, han är ändå inte lika mycket för alla hjärtans dag som jag är.
Inte för att jag tycker det är värsta grejen, men tycker ändå att "a h d" är en mysig dag.
Man behöver inte vara helt överdriven när man firar den, en blomma eller en chokladask kan räcka tycker jag.
Det kan vara nånting litet personligt, det är ju ändå tanken som räknas :)

Känner mig förresten mycket bättre nu.
I morse när jag vakna så va jag kallsvettig och hade feber, så ringde och sa att jag blir hemma.
Men i morgon blir det nog att jobba om jag inte blir mer dålig under dagen.

So long / M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: