Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Jag tycker om torsdags kvällar, för då vet man att det bara är 8 timmars jobb kvar tills helg :p
Tror inte det är så jätte mycket att göra i morgon heller, så det är bra :D

Idag har vi varit till Stråssa och gratta min svägerska Hanna.
Beställde en bok från Almas jultidningar, eller vad det nu heter.
Alma hitta även vad hon ville ha av mig julklapp så det fick hon :-P

Kom hem för ett litet tag sen.
Så snart blir det väl kvälls mat sen sova.

När vi skulle till Stråssa så stanna vi vid Statoil för att mamma och pappa skulle äta nånting.
När vi åkte så öste regnet ner så jag sprang in.
Tydligen så såg han som jobbar där det.
Så när jag kom in så säger han: Ja vad gör man inte för cigaretter, vilka är du ska ha nu igen?
Haha, ni kan ju gissa vad jag brukar handla där ;)
Nej nu blir det nog kvälls mat.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: