Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Har inte bloggat på en och en halv vecka.
Men har verkligen inte haft nån inspiritation att göra det heller.

Började jobba igen i måndags, kändes tungt att gå upp tidigt efter att man haft semester i tre veckor :p
Men veckan gick otroligt fort ändå.

Idag har jag städat lägenheten, den är ju inte så stor så det går ganska fort :p
Så håller jag på och tvättar, ska snart ner och kolla om det är tort.
Blir inte så mycket tvätt på en vecka så blir oftast bara två maskiner, en med 60 och en med 40.
Bra skönt att vi är så några i huset så vi har en varsin dag, plus några dagar som är till för alla.

Nej nu ska jag diska sen duscha och efter det ska jag laga mig lite mat.
Spagetti och köttfärssås får det bli :)
Synd att det är så tråkigt att laga mat till bara sig själv :/

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: