Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

I morse tänkte jag, fan det är bara onsdag.
Men sen när jag sluta så tänkte jag, fan vad skönt, det är bara två dagar kvar till helg :p
Vad man kan ändra sig efter några timmar :p
Men det blir bara på lördag som jag får sova länge.
På söndag ska jag nämligen städa efter alla er som ska på parkfesten.
Men är ju ledig på måndag så det gör inte så mycket :)

Har varit till Örebro med mamma och pappa en snabbis idag.
Köpte present till min svägerska Hanna, repentpapper, presentsnöre, presenttejp, potatisskalare och pizza skärare.
Allt från lagerhause :D
Bästa affären :p

Kom alldeles nyss hem.
Och nu funderar jag på vad jag ska göra för mat.
Fiskpinnar och potatis eller pannkaka?
Är sugen på båda, men vet inte vilken jag ska ta mig orka till att göra :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: