Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Dagarna bara flyger förbi.
En vecka kvar av min semester nu.
Har inte gjort nått vettigt alls känns det som.
I morgon blir det iaf till Rättvik över dagen med Mamma och Pappa.

Just nu sitter jag på balkongen och njuter av dom sista solstrålarna för idag.
Har varit hos Mamma och Pappa hela dagen.
Först släppte Mamma av Alma här.
Jag gjorde mig iordning sen gick vi till Rya, eller vi kom bara till kyrkogården sen plocka Mamma och Pappa upp oss.
Passade Alma medans dom va till soptippen och slängde massa skräp.
Passa även Liam medans Andreas och Marie va till Örebro och köpte virke.
Sen kom alla tillbaka även så Daniel och Hanna för att hämta Alma.
Då blev vi bjudna på mat.
Efter de skulle mamma handla så då åkte jag med och handla.
Hoppade av här hemma sen.

Nu har jag städat och diskat och tänkte ha lite måndagslyx med hallon, kesella hallon och mariekex :)
Sen blir det nog att sova om ett tag om jag ska komma upp i tid i morgon.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: