Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag

Kategori: Just another ordinary day

Underbara fredag!
Det ska bli så himla skönt att få sova i morgon utan att bli väckt av klockan.
Man ska nog ändå inte sova bort hela dagen.
Har lite ärenden i stan som jag inte ville uträtta idag i regnet :p
Sen ska jag nog upp till Stråssa på Stråssa dagen med syster.
Efter det blir de troligtvis en sväng till jobbet, alltså parkfesten :p
Kati ringde och fråga om jag ville med så blev lite sugen :p
Va ju några år sedan jag va på en parkfest.

Just nu sitter jag med färg i både hår och ögonbryn.
Är hemma hos mamma och pappa så mamma hjälpte mig med håret.
Tänkte göra själv först, men ville inte chansa ifall det skulle bli dåligt :p
Sen blir det nog hem och äta och koppla av framför tvn innan läggdax.

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: