Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Kul, hade precis ett inlägg.
Så råka jag trycka bort det..
Skrev iaf att jag har varit trött hela dagen.
Somna vid 12, halv 1.
Vid 20 i 5 fick jag gå upp och tömma kameran åt mamma och pappa efteersom jag glömt det och dom inte kan.
Käka lite sen la jag mig igen, somnade om så fort jag la huvudet på kudden.
Vid 5 så fick jag gå upp igen för att låsa efter dom.
Ann-Katrin tyckte jag såg trött ut :p Inte så konstigt kanske :p

Funderade på om jag skulle hålla mig vaken, men det gick inte.
Vid kvart över 6 ringde klockan, snooza lite sen satte jag mig upp för att vakna till.
Tog sminkväskan och börja sminka mig, höll på att somna när jag satte på mascaran :p
Sminkade klart mig och ställde timern på 5 minuter så jag skulle få sova lite till.
La mig lite halv obekvämt för att inte somna för hårt.
När den ringde va det bara att knalla upp och klä på sig.
Hann käka en kall korv och dricka lite värmt kaffe innan jag gick ut till bussen.
Tur att det inte va så varmt så jag piggna till lite ;p

Nu ska jag ta och duscha så det är gjort.
Hade tänkt städa idag, men somna när jag kom hem, välförtjänade ca 2 timmars middags lur :)

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: