Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Lugn och skön dag på jobbet igår.
Det va de igår med, för en gångs skull när det är min jobb helg.
När jag slutade igår så kom mamma och hämta mig så åkte vi till hemköp.
Köpte hårfärg och såna där kolor på burk som man kan köpa på typ ålansbåten :p
Sen hem och duscha, klädda mig och sminka om mig, la upp bilderna på bloggen.
Sen kom Anki och hämta mig.
Blev kaffe först, sen tog vi med hunden och gick runt lite på standpromenaden.
Gick nog ganska länge skulle jag tro :p

Kom hem vid 11 då kolla jag klart familjen är värre som gick på trean.

Somna som en stock sen.
Tio i åtta kom mamma och väckte mig :s
Va bara att kliva upp och åka på en gång.
Nu väntar jag på att alla ska checka ut så jag kan få jobba så jag kan få komma hem och sova :p

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: