Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Hjälp !
Klockan fem i natt åker mamma, pappa, Roger, Ann-Katrin och Sofie mot arland för attt flyga till Lanzarote.
Då kommer jag bli helt själv i en vecka :o
Hur ska det gå? :p
Kommer nog gå bara bra :)
Inga sena nätter och kolla på spökprogram iaf ;p

Stackars mamma stuka foten idag så nu hoppas hon på kryckor :/
Kul semester hon kommer få :p

Kollar på grey's anatomy men snart Big Brother

Ska borsta bissingarna i nån av reklamerna så jag är färdig att sova när det är slut.
Har blivit alldeles för sent dom senaste dagarna.
Är ju dyngtrött på morgonen, så ska mamma väcka mig när dom åker.
Får se om jag går upp då eller fortsätter sova.
Då är det ju ändå typ 1 och 1halv timme kvar tills jag ska gå upp.
Skulle nog hinna bli trött igen innan jag ska åka :p
Haha, ajja får se hur jag gör.

Förresten så blir de ingen loppis på lördag :(
Va för några som hade bokat bort så dom flyttar fram den till i slutet av maj.
Hoppas jag inte jobbar då bara.

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: