Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Hade börja skrivit ett inlägg igår, men så försvann det.
Och jag orka inte skriva om det, så då sket jag i det :p
Skrev iaf att jag lätt skulle lätt kunna vara med i tävlingen dom hade på Big Brother,
käka massa, massa, massa godis :D
Vet ju hur jag är hemma, så skulle inte vara några problem för mig ;)

Hade tänkt varit kvar på stan idag och kolla efter present till mamma och pappa.
Båda har ju fyllt, fast dom är ju utomlands och va även det när dom fyllde :p
Men ringde på en lägenhet tidigare idag, och han skulle ringa tillbaka om när jag kunde kolla på de :D.
Så självklart fick jag dåligt med batteri på telefon, så ville hem och sätta i laddaren så den inte skulle dö :p
Han har inte ringt tillbaka än, så får ringa han i morgon om han inte hunnit ringt då.

Ikväll kommer iaf Matte hit :D :love:
Va längesen vi fick vara med varandra tre helger i rad :|
Plus att det bara gått 2 dagar sen han åkte hem, värsta lyxen ju :D
Vet inte när han kommer, men det blir väl sen :)

Funderar på om jag ska ta en power nap nu och sen påsk pyssla lite eftersom jag lova mammsen att göra det.
Blir nog bra :)

So long
| M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: