Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Söndagen spenderades inne i stan.
Åkte först in till stan så gick till jalla jalla och åt pizza.
Gick till "garaget" där Johan va och prata lite med han.
Följde med upp till Fia och Johan.
Drack kaffe och satt och sola på balkongen.

När vi kom hem spela vi lite badminton.
Gjorde hemma gjord pizza och kolla på Big Brother.
Somna ganska tidigt faktiskt.
Vakna knappt när Matte åkte i morse :(
Men vakna av att han gav mig en puss på pannan innan han gick ut till bussen iaf :) :love:

Idag efter jobbet så gick jag till Anki och fick kaffe och sockerkaka :)
När hon fick reda på att jag köpt miss sixty jeans på rea så fick hon brottom till Örebro ;p
Dom bästa jeans från ms ska tydligen ska göras ;(
Buhu !
Vill ha fler av dom första jag köpte, men har fan inte sett såna på jätte länge :s
Men men, har nog jeans så jag klarar mig i flera år nu känns det som :p

Just nu är Emma här och vi kolla på bb.
Ska väl ta och sova sen så vi kommer upp i morgon.

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: