Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Skön dag på jobbet, va bara tre "stannarum" :)
Va klar med dom på typ 30 minuter :p
Så hann fylla upp garderoberna med tvätt, så nu är det proppfullt :p

Efter jobbet mötte jag upp Emma då gick vi och sola sen satte oss på Bella's och vänta på bussen.
Lite brun blev jag nog, men jämfört med Emma är jag en riktig blekfis :p
Ska nog sola igen nästa vecka med, är riktigt skönt ju :)

Ringde och avboka den där jävla make up kursen på The studio
Va bra längesen dom ringe och fråga och jag tacka ja.
Tänkte ta med Emma, men vi känner att vi kan sminka oss tillräckligt snyggt själva ;D

Nu ska jag kolla klart på The big bang theory sen kanske äta nånting.

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: