Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Lägenhet

Kategori: Just another ordinary day

Vill ha en lägenhet nu !
Men frågan är, kommer man få behålla jobbet?
Kommer jag hitta nytt jobb?
Idags läget kan man aldrig vara säker, tyvärr.
Men har inte så stor lust att bo hemma tills jag är 35 som jag sagt sen första gången nån fråga mig när jag skulle flytta hemmifrån :p
Fast är väl inte det lättaste att hitta en någolunda billig lägenhet här i Linde!
Om nån vet nån som eller ska bli ledig kan ni ju hojta till :)

Matte kom på en lösning med så vi kan bo ihop här i Linde och så han kan jobba kvar i Västerås :)
Bara hoppas att allt går som vi vill!

Som sagt så vet ni nån kan ni gärna säga till, här eller på fejjan.
Helst en 2:a, västerplan, hagaberg eller nere på stan spelar ingen roll så länge den inte är svindyr.
Skönast vore ju västerplan eller lite närmre stan.
Slipper man gå så långt ;p

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: