Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Fredag !

Kategori: Just another ordinary day

Jävlar så skönt det är med fredag !
Egentligen skulle jag varit ledig idag och jobbatt helt.
Men Tina va snäll och böt med mig :)

Va lite halft kalabalik på jobbet i morse.
Som ni säkert sett på Lindenytt eller NA så hade hotellet inbrott i natt.
Glasplitter överallt typ.
Fick inte ut nån städrapport heller så blev att skriva förhand allt eftersom folk checkade ut :p
Men det funka ju det med :p
Men vem/vilka är det som är så jävla dumma att gör inbrott på hotellet när polisen ligger knappt 100 meter därifrån?
Hoppas dom får fast dom iaf.

När jag slutat mötte jag upp Matte och så tog vi bussen hem.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen till syster och Johan på tacos :)

Trevlig fredags kväll allihopa :)

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: