Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Bajs !

Kategori: Just another ordinary day

Hitta lite grejer i örebro iaf :)
Köpte det viktigate iaf, en vår jacka.
Stod i valet och kvalet mellan två nästan likadana fast den ena va lång och den andra kort.
Och den korta hade mudd som det va en vit rand på.
Men det blev den korta iaf :)
Sen blev det ett par jeans oxå, ett par miss sixty :D
Inte riktigt likadana som jag har, men va på väg att köpa såna :p

Är hemma hos Fia och Johan nu.
Johan hade Thea i knät och tog av henne blöjan en stund och sa till henne: "Nu kissar du inte i mitt knä Thea"
Sen efter en stund säger Johan: "Nej va fan!!"
Fia fråga om hon kissa, "NEJ, hon bajsar!!" svara han.
Hahahahahaha !!
Jag trodde jag skulle dö av skratt :p
Såg hur en kotte ramla ner i knät på han.
Sen lyfte hon på ena benet sen satte hon ner foten i bajset och kleta ut det.
Då höll johan på att spy, vi andra bara skratta och Thea börja grina :p
Ujjujj, det tyckte jag va roligt :)

So long | M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: