Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Aj aj !

Kategori: Just another ordinary day

Har grejat med smycken en stund nu.
Skulle vilja fortsätta, men har slut på insperation.
Så gör mina finger toppar ont.
Är ju så litet och pillrigt en del av grejerna.

Är hungrig, men orkar inte göra nått att äta.
Vet inte vad jag vill äta heller.
Måste nog äta nånting, har inte ätit nått sen frukosten på jobbet vilket va vid 11.
Fika ju vid morbror, men inte mycket till mat även om det är gott :p

Ajja, käka nått sen sova.
Ska nog sova läääänge i morgon :)

So long | M

Kommentarer

  • Linnea Karlsson säger:

    Hej!

    Jag skulle gärna vilja köpa ett smycket :)

    Beror lite på pris dock men om du kan kolla vad det skulle kosta så kan du vell skriva till mig på facebook? :)



    Skulle vilja ha ett arband, i läder och sen något smycket som bara löper igenom själva läderbandet. Och sen antingen de snygga fästena du visade på bloggen, eller bara en vanlig hake.



    Vill helt enkelt ha det snyggt men enkelt och ganska litet, alltså så det inte tar så mycket plats av handleden. Hoppas du förstår min förvirring :P

    Men du kan vell kolla så kan du höra av dig.



    MVH Linnea

    2011-04-04 | 01:12:33
    Bloggadress: http://neeaaas.devote.se

Kommentera inlägget här: