Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Sikken lugn dag det har varit.
Va klara med stäningen innan frukost :O
Men hade Kati varit där så hade vi varit klara ännu tidigare :p
men vi gjorde lite annat som att flyta lite bord och stolar, blommor, dammsög och sånt.
Vid lunch så hjälpa Sofie Malin i köket och jag tog tag och skurade bort fläckar och sånt på väggar och golvlister.
För det ska vara bröloppsfest där på lördag så då måste det va borta.

Tyckte det va roligt i början, men efter lunch när jag skulle fortsätta va jag helt slut :p
Finns det inte mycket att göra i morgon så får jag/vi fortsätta att skura.

Men men, nu ska jag ut och röka sen kanske baka nåting.
Är så sugen på nå !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: