Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Jag som trodde det va onsdag i morse vid frukost blev väldigt besviken när Malin och Sofie sa att det bara va tisdag :( haha :p
Och när dom sa det insåg jag att jag har tagit ett p-piller för mycket, ooops haha :p
Ajja, bättre det än inge. Eller ?!

På tal om p-piller, nån som vet vad det är för åldersgräns på ungdomsmottagningen i Linde ?!
Har hört en massa olika, bl.a 20, 21, 23 och 25. Vilket stämmer ?!
Eller stämmer ens nått av det ?!

Får väl ringa och fråga.
Vore bra om det är 21 iaf.
Orka boka tid vid vårdcentralen för att fixa ett jäkla recept på p-piller som tar 5 minuter att göra.

Ajja, nu ska jag lägga mig i sängen och rita lite och hoppas på att min monsterfinne eller vad det är på läppen ska försvinna innan i morgon.
Det både känns och ser ut som om jag har fått en smäll :s
Men vette fan om det är en finns, känns fan inte som det.
Ajja, håller tummarna på att den är borta tills i morgon iaf :p

Bye bye !

Snedstreck Madelein

Vad skulle jag vara utan dig ?! Du är mitt allt och jag älskar dig v

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Till och med det år du fyllt 20 :)

    2010-09-22 | 13:18:06

Kommentera inlägget här: