Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Bilder

Herregud vad dagarna går fort, tiden bara flyger förbi :p
Skönt att det snart är fredag jag kan träffa min älskade igen :)

Varit rätt så lugnt på jobbet den här veckan.
Va väl i måndags det va lite stress efter helgen med alla 3 handbollslag som tog upp hela hotellet :p
Jag och Kati kommer kunna skriva mycket på våra cv'n sen iaf :p
Bland annat, städerska, diskplockare, "elektriker", flyttgubbar(tanter), "snickare" m.m :p
Mycket olika grejer att göra, men det är bara roligt :)

Va till polar resor och boka biljetter idag iaf.
Jag till köping och tillbaka och Kati till västerås och tillbaka.

Ska ju till Västerås på lördag och ta kort.
Och vi ska ju ha 3 olika klädbyten med oss.
Har lite beslutsångest över vad jag ska ta med.
Men är nästan säker.

Ni kan ju få hjälpa till och säga vad ni tycker :)
Dom här kläderna funderar jag på:
(Ni behöver ju inte kolla på mitt stökiga rum i bakgrunden :p)


Klänning och pumps


Långt linne och thigts.


Jeans och t-shirt.
Sen funderar jag på att ha mormors gamla klänning kanske.


Vore ju lite roligt faktiskt :)

Och vill ni att jag ska "ange" er så jag kan göra det så dom ringer upp er så ni oxå får göra det gratis :)
Men tyvärr måste ni vara över 18år eller ha målsmann med er.
Behöver erat namn och telefonnr isf.

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Emmelist säger:

    vad roligt för er att bli fotade ! kommer bli jättesnygga kort tror jag!

    2010-09-01 | 22:58:21
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/
  • Linnea säger:

    Jag tycker du ska ta den vita klänningen, jeansen och t-shirten, och den blommiga klänningen :)

    Det var super fint! :)

    Ha det så roligt, vill se bilder om du har tänkt köpa några!? :)

    2010-09-02 | 09:50:36
    Bloggadress: http://neeaaas.devote.se
  • Fia säger:

    Tycker du ska skita i mormorsklänning och ta dom andra 3! Du kan få ange mig "igen" om du vill...

    2010-09-02 | 16:36:57
    Bloggadress: http://annsofieslife.blogg.se/
  • simone säger:

    så fin du är! :)

    2010-09-03 | 15:06:43
    Bloggadress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här: