Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Onsdag

Kategori: Just another ordinary day

Idag är det onsdag iaf, så skippa p-pillret i morse !
Hört en massa olika om åldersgräns på um, så är lika bra att boka tid uppe vid sjukan.

Kom hem från Fia och Johan för ett tag sen.
Jag mamma och pappa fick oss lite kaffe, bullar och glass där.
Yummi !
Inte för att jag äter efterrätt på jobbet varje dag, nej inte alls !
Fan, kommer rulla fram om jag fortsätter äta efterrätt varje dag.

Nu ska jag ut och ta en rök, sen blir det nog sängen.
Sängen och tv'n iaf, sen får vi väl se om jag blir trött snart eller inte.

Snedstreck Madelein

I miss you like a child misses their blanket v

Kommentarer

  • emmelist säger:

    Vad roligt att du vill vara med och tävla :D

    allt bra då stumpilumpan?



    hoppas dagen rockat!

    2010-09-24 | 17:08:12
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: