Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

One piece

Kategori: Just another ordinary day

Nyss kommit hem.
Fick sluta redan vid 10 i med Sofie's skjuts skulle inte komma förens halv så jag stanna med henne en stund :)
Åkte sen till polar resor och boka tågbiljett till Matte i morgon :)
Han kunde inte komma, och jag vill gå på marken, men jag träffar ju hellre han än går på marken :p

Ajja, från en sak till en annan.
Har tyckt dom där one piece som typ Kissie, Gaybloggen m.fl köpt va så jäkla fula.
Men nu när jag kollat på deras hemsida, så är dom fan rätt snygga :p
Kan tänkte mig dom är jävligt sköna att bara slappa i :)

Jag vill ha den här:

OnePiece Dark Gray

eller den här:

OnePiece Fusion Lilla/Rosa

eller:

OnePiece Blue/Gray stripes

eller allihopa :p

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: