Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, då va det måndag igen. Suck !

Va bara att gå upp i morse och åka till praktiken.
Åkte med mamma, tänkte eftersom jag redan är förkyld så ville jag inte åka moppe och bli kall.

Varit rätt lugnt på jobbet idag.
Hade städat färdigt det mesta till frukost.
Sen gick jag och Kati ner till Café Oscar och fortsatte städa.
Gjorde rent vid disken, folk står ju tar och sparkar på "väggen" där så det va ganska skitigt.
Gjorde rent stolarna och kanten på soffan som står efter väggen.
Blev stor skillnad iaf.

Hade tänkt hoppa in i duschen snart.
Sen vet jag inte vad jag ska göra.
Övningsköra kanske !?

Lägger upp resten av bilderna oxå fast i ett nytt inlägg.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: