Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Bilder

Vilken seg dag det varit idag :/
Både jag Kati och Sofie va jätte slöa idag, allt vi gjorde gick i slomotion :p
Va nog bara för att vi visste hur mycket rum vi hade kvar att städa.

Ajja, orkar inte skriva nå mer just nu så här kommer lite bilder:


Världens sötaste Liam sover !


Hösten är här :/


Snyggaste bilden på Kati idag :p


Så jävla sugen på att klippa av mig håret vissa dagar, men andra dagar så vill jag inte det.
Det har ju blivit långt nu (varit det ett tag men endå), precis som jag ville ha det förut.
Men nu är jag så trött på det ibland, det är bara i vägen och hänger och dinglar :p
Vad tycker ni, toppa och klippa upp mer eller klippa av det ?!
Det växer ju faktiskt ut igen om jag skulle klippa av det.

Blir ändå ingen klippningen på några månader om jag inte slutar röka.
Vilket jag är jävligt sugen på !

Ajja, nu ska jag sova.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: