Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

...

Kategori: Just another ordinary day

Har inte hunnit städat klart än.
Prata med Matte en stund efter maten.
Sen ville mamma ha hjälp med att skicka efter lite bilder från fuji.
Så vi satte oss och kolla igenom vilka hon ville ha.
Blev runt 70 bilder, och när vi skulle ladda upp dom tog det sin lilla stund.
Så jag ringde Emma en stund och började på att städa.

Sen när bilderna va klara så kom jag på att jag hade ju några bilder jag ville framkalla :p
Så va bara att ladda upp några fler ^^,
Men det gick fort för de va bara typ 4-5 st.

När vi äntligen va klara med bilderna så fortsatte jag städa.
Hann inte med allt, men lite iaf:
  • Dammsuga det värsta
  • Städa halva byrån
  • Plocka upp kläderna från golvet
  • Dammat lite
Får duga för idag tycker jag.
Nu blir det tv en stund.

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: