Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Inte bloggar på över en vecka.
Men har verkligen inte kännt för att göra det.
Varit på bajs humör typ hela veckan :/
Men känner mig på lite bättre humör idag iaf :)
Det är ju faktiskt fredag i morgon :D

Helgen som va så blev det ganska lugnt.
I fredags blev det buzz med Ellinor och Mikko när jag kom,
och jag vann första ronden och Ellinor andra ;)
Gick inge bra för Matte och Mikko, haha ;)
Gick sen över till Sultan och Madde en sväng innan vi gick tillbaka.
Lördagen så gjorde vi, öhm, nånting ?
Kommer inte riktigt ihåg :P
Handla och gjorde egen pizza och kolla film iaf :p
Söndagen blev det bara slapp då med.
skönt att bara vara på helgerna efter en vecka jobb :)

Sen här veckan har jag jobbat, jobbat, jobbat, varit till Örebro med mamma och inhandlat ett par nya jeans, och så har jag jobbat.
I morgon blir det att jobba sen åka till Hallsta :)
Får se hur den här helgen slutar ;) haha,
blir kanske nykter, är nog bäst så :p

Nu blir det popcorn och tv'n.
Som alltid !


Snedstreck Madelein

Btw, kanske skulle komma på nått nytt att avsluta med nu ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: