Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Torsdag

Kategori: Just another ordinary day

Sista dagen idag innan långhelg, så himla skönt ska det bli :)
Varit ganska lugnt idag eftersom Sofie va med så vi va tre.

När vi hade slutat så åkte jag och Sofie och panta våra brukar, typ 5 fulla sopsäckar va det :p
Tog sin lilla tid innan vi blev klara, men det va nog mödan värt för 150 kr ;) haha !
Ajja, det är ju extra pengar även fast det inte är mycket :)

I morgon blir det att gå en sväng på stan med Carrobarro, blev bra sugen på bellas nu bara för det :O
Hihi, jag tror jag vet vart vi ska äta i morgon :D
Kanske hittar mig en topp som jag kan ha till dopet.
Tröttnat på alla jag har. Men det gör man väl jämt ?!

Nej nu blir det duschen, det luktar gammal öl om mig :s

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: