Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, duscha eller inte duscha ?!
Haha, låter som om jag inte tänker duscha alls :p
Men funderar på om jag verkligen orkar duscha nu, eller om jag verkligen orkar gå upp tidigare i morgon för att duscha då ist.
Det blir nog att orka upp i morgon, klockan är ju över 11.
Känns som om det är lite sent att duscha nu.

Igår så åkte vi upp och fratta farmor som fyllde 73 år :)
Typ halva släkten va där när vi kom :p
Men kul att se dom, händer ju inte så ofta tyvärr.
En släktträff är nått vi borde satsa på tycker jag :)
Iaf nu när vi inte firar jul hos farmor och farfar längre.

Varit rätt så lugnt på jobbet idag.
Hann iaf göra klart alla rum innan personalmötet klockan tre,
lika bra eftersom mötet alltid drar över på tiden och blir runt 4 när vi är klara :p
Är nog inte så mycket i morgon heller, skööönt :)

Efter jobbet blir det att fika med Kutti :)
Va alldeless för längesen vi sågs :/

Men nu blir det sängen om jag ska orka upp och duscha i morgon.
Natti !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: