Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Tisdag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, då va snart den här dagen med förbi.
När jag kom hem så blev det mat sen så hann jag sitta här en stund innan jag och mamma åkte till Fia för att gå en sväng med henne, Thea och Polly :)
Gick i ungefär 30 minuter, inte i rask takt direkt men va skönt att gå lite faktiskt :)
Förutom att det kom lite regndroppar så va det alldeles lagom varmt/kallt för att gå om man hade vinterjacka :p
Efter promenixen blev det kaffe och kaka.

Chefen sa idag att från och med måndag ska vi börja gå på schema så vi ser att det funkar. (Innan det blir anställning, förhopningsvis.)
Och självklart så time'ar det in att jag jobbar helg nästa lördag, när det är dop för Thea.
Men ska försöka byta med Sofie så jag tar hennes fredag och hon min lördag :p
Kanske kan byta hennes torsdag mot min söndag med ;)
Får se, får se.
Hon är ju inte uppe i dalarna på körkorts kurs och kommer inte förens onsdag så får fråga henne då.

Nej nu har jag skrivit för mycket igen, att jag alltid lyckas !
Blir nog att borsta tänderna snart, ögonen och hjärnan hänger inte riktigt med nu.
Trööööt !

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • emmelist säger:

    gott med kaffe och kaka. sitter med samma just nu ;)

    2010-10-20 | 20:18:04
    Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: