Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Slut på blogg paus ?

Kategori: Just another ordinary day

Kanske skulle ta att börja blogg igen ?
Känns som om jag vill det nu :)

Hade tänkt göra den där "berömda" listan som typ alla gör :p
Hade tänkt börja göra den för över en vecka sen men kände inte för det.
Sen har det runnit ut i sanden.

I dag va sista dagen på jobbet innan en ledig dag och en jobb helg och sedan en ledig måndag.
Men ser inte så mycket fram emot att vara ledig i morgon.
Är nämligen begravning för farmor då :(
Men ska det bli skönt att säga hej då, fast det blir ändå inte ett hej då.
Utan snarare vi ses sen.

För även om jag inte är kristen eller tror på ett liv efter döden tror jag ändå på att nånting finns det där efter man dött och att man kan se alla igen.
Ni tycker säkert jag är töntig, men då får ni tycka det :)

Listan kommer upp alldeles strax !
Hade tänkt att göra en egen kategori till den så det blir lättare för både er och mig att gå tillbaka och kolla sen :)

/M

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag tror också att man får träffa alla igen

    2010-11-26 | 01:55:30

Kommentera inlägget här: