Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Jag trodde nätan det va söndag idag :p
Bara för att jag är ledig :)
Jobbet hela helgen så har inte orakat bloggat.
Förstår inte varför jag är så himla trött när jag jobbar helg.
Är nog bara för att jag vet att det är helg och att jag inte är ledig medans alla andra är det :p

I fredags va det som sagt begravning för farmor :(
Riktigt fin begravning va det.
Det va roligt att se alla släktingar igen, även fast det va på en begravning av en älskad släkting till oss alla.
Senare på kvällen så åkte jag in och mötte Matte när han kom till stan, då käka vi pizza sen knalla vi upp till syster och Johan där Alma va.
Va kvar där och drack kaffe en stund.
Sen körde Johan hem oss. Då blev det bara att slöa och kolla tv.

Lördag så jobba jag till typ 4.
Gjorde nog inget speciellt på kvällen, vda jag kommer ihåg :p

I söndag efter jobbet så kom Fia och Johan och bjöd på brunabönor och fläsk.
Andreas och Marie kom för att hämta Liam så dom åt oxå.

När vi ätit och fikat så åkte jag och Mattte med Andreas och Marie in till stan till julskylltningen.
Jag köpte mig ett par uggs :D
Sen köpte vi bingo lotter.
Blev en promenad hem och varma mackor till de.
Sen blev det bingolotto och jag vann en bingo lott julkallender :p
Så nu blir det att spela igen när den nu gills :p

Matte åkte nyss mot Örebro för att åka hem :(
Men han har ett möte i morgon så han va tvungen att åka hem.

Jag ska ta och käka nånting sen åka in till stan och möta Emma för att kika lite i affärerna sen fika :)

Dag 2 i listan kommer nog upp i kväll eller under dagen !

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: