Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Dag 03 - Mina föräldrar

Kategori: 30 dagars listan

Jag tycker, precis som nästan alla andra barn, att mina föräldrar är dom bästa som finns :)
Dom har gett mig och mina syskon en bra uppväxt.
Och jag vet inte vad jag skulle göra utan dom.

Från min mamma har jag ärvt "norrlands ögonlocken" som min syster oxå gjort.
Vilket menas med att man knappt inte ser ögonlocket :p
Har även ärvt en del av hennes otroliga tålamod oxå.

Från pappa har jag iaf ärvt längden.
Även om jag är den yngsta i familjen betyder det ju inte att jag måste vara den kortaste, men så är det.
Dom flesta släktingar på pappas sida är ju inte så speciellt långa nån av dom.
Finns väl vissa undantag :p
Har ärvt pappas korta tålamod med ^^,
I vissa situationer så har jag mammas tålamod ibland pappas :p

Jag har nog en jäkla tur att jag fick såna bra föräldrar.
Dom ställer alltid upp, kommer jag inte hem på något vis hämtar dom mig eller så fixar dom det på annat sätt.
Enligt mig finns det inga bättre föräldrar, och även om vi är en sån familj som inte visar så mycket kännslor för varandra.
Så älskar jag mamma, pappa, mina syskon, svägerskor, svåger, mina syskonbarn och alla som tillhör familjen Persson - Almström.

Nu blev det mest vad jag ärvt av dom, men det beskriver ju ändå på ett vis hur dom är :p

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: