Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Dag 02 - Min första kärlek

Kategori: 30 dagars listan

Om vi menar barndomskärlek så va det nog en kille från Ståssa som heter Daniel.
Men va alldeles för gammal för mig egentligen, så klart :p
Jag kanske va runt 5-6 år, kanske 6-7 till och med ^^,
Kom ihåg när jag gick i förskolan eller 1:an så skulle vi få ett brev av dom som va äldre än oss som vi skulle svara på.
Och då fick jag av han och blev överlycklig och trodde han va kär i mig med.
Haha, så naiv man va :P

Men om det menas med min första riktiga kärlek så är jag fortfarande i den :)
Har ju varit kär förut, men inte som nu.
Blir ju en annan sak när man är lite äldre.
Även om jag var kär bara nått år innan jag träffa Matte så va det ändå inte samma sorts kär som jag är nu.
Förstår ni ? :p

Men det är jobbigt att var kär när ens kärlek bor 10 mil bort :'(
Fast 10 mil kommer nog att ändra ganska så snart till mycket mindre avstånd :)
Vem det är som flyttar kommer ni få se då ;)

Det va allt jag hade att skriva om min första kärlek :)

/M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: