Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sorry.

Kategori: Just another ordinary day

Förlåt mina kära vänner för dålig uppdatering ;p
Hade inte så stor lust att blogga igår, och inte riktigt hunnit idag.
Eller jag skulle väl hunnit om jag tagit med tid, men gjorde aldrig det ;)

Helgen va bra, synd bara att den gick så fort :(
Nu får vi ju bara 2 nätter i veckan med varandra :'(
Usch så tråkigt det är, men det är bättre än ingenting.

I fredags när jag kom så gick vi till Gula hästen (resturang/kiosk) och drack kaffe och bara prata :)
Sen gick vi en sväng, han visa vart han jobbade och så.
Sen kom Likki och Thomas och hämta oss så då blev det Köping en sväng.
Lördagen va vi inne i Hallsta typ hela dagen hos hans farmor och pappa.
Blev att spela lite 21 (basket) på kvälls kvisten (va nära ett jag vann ett tag ;)
Söndagen hann vi inte göra så mycket innan jag åkte hem.

Drack lite kaffe och åt mat när jag kom hem, sen åkte jag till Anki.
Kolla mest på tv, drack kaffe och prata (som vanligt :p)
Idag har jag varit till communicare sen till amf, åkte hem.
Drack kaffe med Emma och Anna.
Prata med Matte.
Gick över till Anki och fick kaffe, va till mejk.
Hem och åt, åkte till Kati, prata och kolla tv.
Sen kom Anki med bakelser.
När Kati skulle sova åkte jag och Anki till Jocke och bytte hennes stereo i bilen.
Hem till henne igen, kollat hennes nya spel "för festen" sen åkte jag hem.
Och nu sitter jag här ^^,

Usch så mycket det blev.
kan försöka kompensera i morgon med lite bilder ;p
Blir communicare i morgon igen och sväng på 37:an med Anki.
God natt.

Snedstreck Madelein

Det borde vara olagligt att sakna någon så här mycket !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: