Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Nu är jag hemma igen efter en riktigt trevlig helg :)
Kan ta den lite kortfattad.
Fredag:
Kom till Matte, va där en stund, åkte till hans Farmor för att fira Matte, åkte till Lustikulla grillen och åt med Matte's pappa och Anne, åkte till Nygård, blev kvar där över natten.
Lördag:
Åkte hem, gick och åt pizza, gick till kiosken, kolla tv, duscha, grilla och spela kubb med Mattes mamma och Chrille.
Idag:
Setat ute i solen nästan hela dagen, åt mat sen körde dom mig till köping och jag tog tåget och bussen hem.

När jag kom hem va Fia och Johan här, tog mig lite tårta.
Prata lite med dom sen sätte jag mig här.
Ska göra mig lite mat nu, sen ska jag duscha och inta ryggläge i sägen och sova.

Ny dag i morgon.

God natt !

Snedstreck Madelein

Kommentarer


Kommentera inlägget här: