Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sommar !

Kategori: Just another ordinary day

Jag tror faktiskt nästan att sommaren är här !
Men bara för att jag skriver det kommer det väl bli skit väder i morgon ^^,

Gick bra att urnsätta Emilia idag, Johan sänkte ner urnan sen la vi dit blommor och stod kvar en stund.
Så åkte vi till Fia och Johan och fika.
Åkte hem och slängde i mig en korv sen åkte jag till Kati.
Gick till apoteket, ica, 37:an sen konsum sen papa's sen hem till Kati :p

Nu sitter jag här och äter limpmackor med knorr på :D
Alltså arromat, vi sa jämt knorr när vi va små så det sitter kvar :p
Till och med Daniel har lärt ungarna att det heter knorr :p

I morgon ska jag åka och hämta Kati efter jobbet sen ska vi till mejk en sväng och kolla.
Men nu, eller snart blir det sängen.

God natt !

Snedstreck Madelein

I morgon är det fredag :)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: