Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Sorry

Kategori: Just another ordinary day

Förlåt kära läsare, men jag glömde kameran hemma idag :/
Kunde jag väl förstått :p

Ska försök hitta lite andra roliga bilder att visa er ist :)
Men det kommer i ett nytt inlägg snart isf.

Glömde bort för en stund vad jag gjort idag :p Haha, minnet är bra men kort ;)
Gick upp och ut med Polly vid typ 10, prata lite med Matte och fick den goda nyheten att han är ledig på torsdag och fredag :D
Så han kommer till mig redan i morgon förhoppningsvis om inte krånglar.
Ajja, åkte in till stan och drack kaffe hos Anki.
Sen gick till 37:an och fika. va väl meningen att vi skulle luncha.
Men smarta jag åt så mycket frukost så jag va fortfarande mätt :p

Gick till communicare och prata med Evelin och fick en ny uppgift.
Åkte hem till mig och fixa Anki's blogg.
Drack lite mer kaffe.
Hon åkte hem, sen åt jag mat och gick över till Anki för kaffe och bakelse ^^,
Blivit mycket kaffe idag :p
Blev att ta en sväng med chevan oxå (ut till stora vägen sen tillbaka :p)

Nu sitter jag här och  känner att jag skriver alldeles för mycket !
Varför skriver jag bara inte fler inlägg om dagen ?!
Ajja, blir att sova om en stund.
Natti !

Snedstreck Madelein

Jag är inte hel när du inte är här !

Kommentarer

  • simone säger:

    Hallå vackra madelein, vad har du för dig ikväll..? Själv tar jag det lugnt efter träningen, ett bad väntar :)

    2010-05-12 | 19:53:07
    Bloggadress: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här: