Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Måndag

Kategori: Just another ordinary day

Förlåt för dålig uppdatering !
Men jag orkade verkligen itne blogga igår, helt slut va jag.
Inte för att jag va bakis, utan för att jag hade knappt inte sovit nånting natten till igår.
Matte låg och snarka, gnissla tänder, prata i sömnen, snodde allt täcke, tog upp halva sängen och armbåga mig i ryggen !
Inte lätt att sova då ;)

Blev inte mkt gjort igår, mest bara slöande.
Hade trevligt i lördags iaf.
Fast blev en tidig hemgång när ingen av oss kände att vi inte behövde vara kvar.

Idag har jag varit in till Communicare, sen tog jag en fika med Kati och Marika.
Sen va jag tvungen att åka hem till Pollysen.
Ska väl till Kati sen igen, men blir nog att åka hem tidigt så man kommer i säng i tid.

Här är tårtorna som jag kladda ihop i fredags:



Den halva tårtan (den godaste ;p)


Den hela tårtan ^^,

Smaskiga va dom :)

Snedstreck Madelein

Ring upp ?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: