Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Glad !

Kategori: Just another ordinary day

Kolla min mail nyss, hade några stycken olästa.
Har inte kollat den sen i typ torsdags.

Såg ett mail som det stod grattis som rubrik eller vad det heter.
Tänkte att det är väl nå spam bara för att jag fyller i morgon, men det va skickat i fredagas.
Så jag kolla det ändå, och glad är väl jag för de !

När jag läste det stod det:

"Hej!
Du har blivit utsedd till vinnare av de 120 ögonskoggorna i min läsartävling
http://satanja.blogg.se/2010/may/vinnare-utsedd.html - *GRATTIS!*
Vart vill du att jag skickar dem?
MVH Satanja"

Blev väldigt glad när jag såg det, men sitter och funderar på en grej.

De är ju begravning för min gammel moster på fredag.
Hade tänkt gå, men nu vet jag inte om jag börjar ångra mig.

Vill ju lixom dit för att säga hej då eller vad man ska säga.
Men jag hatar att grina, speciellt på en begravning.
Även fast döden är en del av livet så är det nå grymt jobbigt att gå på begravning.
Även fast jag kan hålla mig från att grina annars, så kommer jag inte kunna det då.
Höra mamma, moster och alla andra sitta och grina kommer göra det väldigt svårt att inte grina själv.

Men den är ju inte förens fredag så jag hinner ju bestämma mig.
Nu ska jag ta och lägga mig i sängen.

God natt på er !

Snedstreck Madelein

1 timme kvar tills min dag ;)

Kommentarer

  • Jessica - Du vet att du vill kolla! säger:

    Är det bara jag som tror att Ämmis.se har fejkade tävlingar för att få fler läsare?

    2010-06-01 | 20:36:06
    Bloggadress: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här: