Madelein

Om du inte älskar dig själv, kan du inte begära att någon annan ska göra det !

Söndag

Kategori: Just another ordinary day

Jaha, blev en skit kväll i fredags rent ut sagt !
Inte alls som det va planerat ! Mer än så orkar jag inte skriva !

Igår blev det mest en seg dag.
Jag och Matte och åkte Fia och Johan, Mate hjälpte Johan i garaget och jag höll Fia sällskap och laga mat.
Sen kolla vi på Alice i underlandet, trodde den skulle vara bättre, men den va helt okej.

Kolla på Upp idag, den va riktigt bra :)
Sen kolla vi på The Road, va en triller så trodde skulle vara lite läskigt, men den va mest seg.

Sen har vi inte orkat gjort så mycket, är snorig som fan och har huvudvärk så har inte orkat gjort nånting.
I morgon ska vi vara hundvakt åt Polly, så det blir nog lugnt.

Snedstreck Madelein

Kommentarer

  • Kati säger:

    Jag o Lars tittade på Upp förut. Vi skratta så tårarna spruta! o Lars fick knappt luft :) Så jag tyckte den va kanon :) <3

    2010-03-29 | 12:14:40
    Bloggadress: http://katvont.blogg.se/

Kommentera inlägget här: